20111025

för det är väl den 25 idag!? Jo det är det det vet jag helt säkert.
Jag har fyllt år men det är väl inget att vara glad över att man är ett år äldre igen. Får vara glad att man har hälsan och att man orkar gå upp på morgonen utan större bekymmer.
Altanbygget fortskrider eller det är nog till största delen klart, nu hålls det på med gaveln på huset och byts panel eftersom den har tagit en hel del stryk av väder och vind eller kanske mest solen mest som "förstört" den.
Jag har nog målat allt klart inne på altan men lite "piff" återstår. Plocka ut sånt som inte ska vara där och kanske plocka in några saker som ska vara där. Ingvars bar, det är ett hörn som han är ansvarig över, är inte klart men det blir väl iaf klart till taklagsfesten som många ser fram emot. Då måste ju naturligtvis baren vara klar eller...
Solen skiner och inatt har det varit frost så det är otroligt vackert, borde kanske ta en promenad men v f-n det kan jag väl göra en annan dag kanske.
Har idag gjort en lasange på mörakvisten, får väl se om den smakar.
Nu blir det till att gå hem och se till att hantverkarna får nåt i sig!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså, det är ju fint och så, men vad är grejen med den gamla äckliga kaffemaskinen från 70talet? Den kan ju knappast producera något ens i närheten av drickbart nu för tiden??

2011-10-25 @ 14:03:49
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Mamma di

Alltså kylskåpet ska ju inte stå där som på bilden det ska ju stå inne i baren och kaffeautomaten har vi sagt åt pappa att den förstör hela interiören så vi tycker att han kan satsa på en liten vattenkokare och den ska ju oxå stå inne i baren!

2011-10-25 @ 22:33:44
Postat av: Mamma di

Kylskåpet ska ju inte stå där mitt fram utan i baren och kaffeautomaten har vi dömt ut, iaf Elle och jag, och sagt att han ska skaffa en vattenkokare istället och ha i baren den oxå då förstås. Dammsugaren ska ju heller inte stå där! Lite mer piff ska det allt bli!

2011-10-25 @ 22:51:45
Postat av: Mamma di

Gillar att se att jag får många kommentarer!!!! Upprepning är ordet!

2011-10-26 @ 09:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0