111004

Sitter på ett hotellrum i Vårgårda, Vårgårda Wärdshus, har just ätit en Wienersnitschel (stavningen)och druckit en öl. Har idag åkt från Örebro till Ullared, varit på diverse affärer utöver Gekås och inte handlat mycket. Om jag får säga min mening och det får jag ju i min egen blogg, så tycker jag att nu har jag varit där, har sett både Ola-Conny och Morgan men inte Boris, så det är inget som jag kommer att tjata om att åka dit igen. Skulle vara för Boris då isåfall. Nej men handen på härtat hur kan man/Ni tillbringa flera dagar på detta varuhus? Jag var väl därinne ca 2-2 1/5 timme  handlade det jag skulle och blivit bedd om och sen är jag faktiskt nöjd. Trodde nog att jag skulle vara där idag och sen sova där i närheten och sen åka dit imorgon igen men så blev inte fallet. Vi åkte till Falkenberg och sen styrde vi kosan norröver och hamnade här i Vågårda. Imorgon åker vi vidae mot Örebro igen och ska övernatta hos Emelie igen, så är iaf planen och sen åka hem till Rätan på torsdag.
Hopps att det finns några trevliga loppisar och andra trevliga köpcentrum efter vägen.
Over and out!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0