20111102

Nu är det november om Ni inte visste det. Gräsmattorna lyser gröna och solen skiner och igår var det nästan 10 grader varmt vid 21.30. Ur led är tiden eller. Egentligen gör det ingenting om snön dröjer det är lång vinter ändå men det kan ju börja med lite frost i backen iaf så när snön väl kommer så får den ligga kvar, inget j-la slask och tjafs.
Sitter på mitt arbete och kollar lite vad som ska med på styrelsemötet ikväll med Rätans IF. Undrar hur många som kommer? Lång dagordning som Kent fixat men är det en aktiv förening så blir det mycket att behandla både bra och dåligt kanske man skulle kunna säga.
Håller på med altanprojektet ännu, i måndags fyllde jag i med fönsterkitt på dom fönster som vetter mot den inglasade delen. Övermålningsbart efter 5 dygn så det blir målning av dessa fönster i helgen om inget oförutsett inträffar. Ska väl till kyrkan och övervara Alla Helgons Dag där dom läser upp och tänder ljus för dom under året avlidna vlket brukar vara en vacker men sorglig högtid.
Skulle ju tagit fram köttfärs innan jag gick till jobbet idag men det glömdes bort så jag får väl ta mig en tur till affären och se vad dom har att erbjuda för middagsmat.
Igår var Leon, Erika och jag på en teater på bibblan, det är ju novemberlov och då ordnas lite evenemang för barn och kanske ungdomar. Kul att det händer något i Rätan.
Nu är det ju så att när det händer saker så är det inte så välbesökt iaf inte av Rätansborna, kanske har det sina orsaker.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är för att alla i Rätan är så laaaaaame!

Först klagar de på att det aldrig händer någonting, och när det väl gör det så är det ingen som kommer!

2011-11-02 @ 12:28:19
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0