20110704

Idag bär det av mot den stora staden Östersund. Maken jag och två döttrar (tror jag). Har lovat att bjuda på lunch, jag undrar var vi ska inmundiga denna.
Igår gick Emelie och jag och mötte Elle när hon slutade sitt pass kl 21.00 sen hem till köket där Emelie tog fram gitarren och spelade och sjöng, mycket trevligt får jag säga. Sjöng även en duett med Elle, dom har ju vanan inne sen revyn. Både Ingvar och jag stämde in i sången emellanåt.
Åkte ju en sväng igår till Turingen igår då det var auktion på Folkets Hus. For dock hem igen innan det börjat då jag icke fann något som var värt att vänta på. Rannsakar man sitt samvete så vet man att man har allt redan och borde själv gå igenom skåp och lådor.
På onsdag ska jag ju till Böle och lämna Erikas loppisgrejer och då ska jag ta mig i kragen och se om det inte finns något som jag kan sälja oxå. Borde väl finnas något som jag inte använt på ett tag som kanske någon annan har större nytta av, kanske iaf.
Nu är altanen borta och väntar med spänning när den nya ska börjas byggas.
En uppdatering om portmonän= Inget nytt att förtälja vilket inte förvånar mig. Tycker att den som hade mage att lägga beslag på slantarna åtminstone kunde lämnat tillbaka portmonän, lägg den i min brevlåda vettja!
Nä nu väntar avresa!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0