100331

Mötet igår gick över förväntan, ingen som drog igång någon färdigdiskuterad diskussion.
Dock förstår jag inte riktigt? på förra mötet skulle det inte gå att göra så mycket själva avseende flytten men igår gick det jätte bra, behövdes bara en massa människor som skulle hjälpa till, idéellt (stavningen?) då förhoppningsvis, hoppas det inte kommer en faktura lite oförhappandes på arbete som skulle utföras utan kostnad!!
Ikväll blir det Garvsyra på Norsgården, tredje kvällen vi tillbringar i den lokalen. Igår var det 85 köpta biljetter så enligt uppgift är det i hamn.
Redan kl 15.00 vill dom komma in, skådespelarna alltså, så Erika, som har öppningsmånad mars, och jag åker dit och låser upp dörren och inhandlar diverse på Grindes till fikat.
Imorgon är det alltså första april och skärtorsdag, då får man se upp!
Långfredagen är det kyrkan som gäller på fm, jag ska både sjunga och "arbeta" som kyrkvärd.
Påskafton anländer Hille från Sthlm. Påskmiddag hos Erika, bada tunna mm.
Nu ska jag försöka få lite gjort på mitt jobb.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0