100316

Om 10 dagar fyller vår lilla Leon 1 år!!! Det är verkligen tur att man har något och några som gör att man kan se ljust på framtiden.
Föreningslivet i Rätan består av för att citera någon: Personliga påhopp, kölhalning, halshuggning mm.
Nu ska jag sitta av mitt år, göra det som en kassör förväntas göra, sen blir det tack för mig! Fattar inte att den förra kassören och den före det har orkat att sitta sååååååååååååå länge. Det är väl som det påstås att om det finns en fungerande styrelse så är det roligt att jobba i föreningslivet men som sagt i den här föreningen finns det ingen fungerande styrelse. Dessutom ska man stå ut med att en massa människor som kanske inte ens är betalande medlemmar ska sitta och spy sin galla och slå näven i bordet.
Var har alla tyckande människor varit när det varit möten, jag har nu tittat igenom protokollen för årsmöten nästan 10 år tillbaka i tiden och det är ingen rolig läsning iaf inte när det gäller mötesdeltagare och då menar jag alltså antalet.
Nu ska vi iaf få till ett årsmöte och förhoppningsvis kommer det några intresserade som kan få till en fungerande styrelse som kan värna om föreningens fortlevnad!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Håller med på det!

2010-03-16 @ 09:53:17
Postat av: Mikaela

Men herregud vad söt han är!!! Helt underbar! Förstår att du är en stolt mormor! :D

2010-03-16 @ 10:13:23
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra skrivet! Amen!

2010-03-16 @ 14:47:56
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0