100304

Nu är det mars och solen skiner från en klarblå himmel, våren kanske är på väg ändå, vi ser ljuset i tunneln.
Jag är förkyld, Leon är oxå förkyld och idag har han feber, kanske är det han som smittat mig. Har ju hört talas om barnbarn som smittar mor- och farföäldrar både nu och då.
Ja det går iaf över det vet man ju. Blev då ingen gympa igår pga av denna åkomma.
Var i Östersund hos tandläkaren igår och gjorde den årliga kontrollen och det var inga hål och ingen tandsten, bra va! Ska avhålla mig från kola eftersom jag tappade en del av en plomb och fick uppsöka tandläkaren i förtid i januari och det är ju ingen billig historia.
Jag vann en flaska på vinlotteriet ! + - noll med andra ord.
Åt pizza på värdshuset i måndags , jag åt en Calzone och jag tyckte att det smakade mycket bra.
Ikväll är det föreningen Norsgården som ska ha årsmöte, har hört att det ska bli nya styrelseledamöter!
Imorgonkväll är det Rätans Jaktskytteklubb som har årsmöte i Bystugan i Handsjön.
Det är mycke Nu!
På lördag är det mingel vid badet med diverse aktiviteter.
Ska väl vara barnvakt på söndag? så hoppas att man är frisk då!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där måste väl ändå vara en gammal bild? Med tanke på Volvon..



Vem är det som har Panget nu förresten?



Puss!

2010-03-06 @ 23:37:55
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0