100115

idag flyger jag till Arlanda för att imorgon 8.45 flyga vidare till Gran Canaria, San Augustin i 1 vecka.
Ska bli roligt och skönt att slippa denna kyla ett tag. Kan ju alltid hoppas på att den har givit med sig när jag återkommer nästa söndag.
Har varit i Handsjön och kollat in REAN hos MaBo, hittade ett underställ till maken med Hälge på och en sådan där fuskkrage till Leon, istället för halsduk!!!
Ska straxt hem och göra Currygratäng med Tagiatelle, blir middag kl 16.00 idag eftersom Elle och jag åker till stan. Elle ska in och träffa kompisar och bowla ikväll så då passar det att jag åker in med henne eller att hon skjutsar mig till Frösön.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mickan

Ha det så roligt!!!

2010-01-16 @ 10:59:40
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0