100225

Emelie skriver att Vi är dåliga på att kommentera! Då får väl jag säga detsamma! Inte för att jag skriver så mycket att kommentera men ett litet Hej iaf!
Lyssnar just nu på ishockey, Sverige-Slovakien, Slovakien leder 4-3, livet går vidare oavsett om Sverige vinner eller ej!
Idag är det något "varmare" bara -28. Tänk att man skriver BARA -28.
Gympa igår men jag hade absolut ingen inspiration att gå dit, var skall jag hitta den? Har igen aning om var jag ska leta! Hälsade på Leon istället och det är ju mycket roligare men iof gör man ju inte av med så mycket kalorier, det kommer nog det oxå när man ska jaga honom. Han kryper ju nu och snart går han oxå och då blir det annat.
Imorgon blir det den stora staden Sundsvall, ska till revisorskan med 2009-års bokföring. Elle åker med och går på fredagsmöte. Ett litet besök på Birsta får man hoppas för vad ska vi annars fördriva tiden på.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är nog dålig på att kommentera, och du är bra!

2010-02-25 @ 09:05:47
Postat av: Emelie

Hej =)

2010-02-25 @ 13:19:36
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej :)

2010-02-27 @ 00:05:02
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0