100219

Fredag! Tycker dock inte att det är så märkvärdigt, gillar ju mitt jobb så jag skulle gärna jobba lite till! Ooph, vad sa jag nu då! Tyst min mun får Du socker! Näraa, allvarligt talat så gillar jag mitt jobb men visst är det skönt med helg ibland fast jag ibland jobbar både lördagar och söndagar.
Det snöar för ovanlighetens skull, jag är rätt less nu fast jag inte gör så mycket med snön! Jag vill ha bara vägar så man kan gå ut utan att behöva passa sig för att halka och gå var man vill utan snövallar.
Nä jag skulle gärna bo någonstans där det inte snöar iaf den årstiden. Vad sägs om södra Spanien eller Gran Canaria från mitten på november till i mitten av maj! Det röstar jag på!

Gick en prommis igår oxå, alltså inte bara fram och tillbaka till häxan utan en extra sväng men fy f-n vad kallt det var, -15 när jag kom hem. Skönt att maken eldade så det var varmt i källaren framför tv:n.
Tittade på skidskyttet för damer, vilket inte var någon höjdare och herrarnas kollade jag inte ens på då jag vid 20.30 eller kanske redan 20.15 var mer dö en levande, aptrött! Så jag gick och la mig och jag läste inte en enda sida i boken!
Vaknade idag kl 06.00 och det var lite tidigt att kliva upp så jag somnade en stund till och nästa gång jag tittar på klockan är den 12.15! Ni kan ju tänka Er vilken upplevelse. Nu var det ju inte så utan det hade varit stömavbrott så det var ju fortfarande mörkt och det visade sig att klockan va 06.45 och då steg jag iaf upp och fikade och vinkade av Elle som begav sig mot sin vanliga fredagsresa till Sundsvall! Dock stannar hon över till imorgon denna gång.
Ska säga åt dotra och mågen att det går bra att äta med oss idag om dom inte har annat för sig. Blir nog den gamla vanliga Curryköttfärsen men tagiatelle. Gott, gott!
Tjingeling!Det är jag som står med utsträckta armar mitt på bilden! Puerto Rico på Gran Canaria!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för inbjudan, vi äter gärna!

2010-02-19 @ 15:13:34
Postat av: Emelie

Haha, du är ju för rolig du =D

2010-02-19 @ 19:44:05
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0