100422

Gympa igår men va f-n var alla människor som brukar vara där! Vi var fyra!!!!! st + ledare! Tjerna som haft fotbollsträning före oss stannade en stund och gjorde oss sällskap så så ödsligt blev det inte.
Morgonpromenad, den vanliga rundan, hemma igen straxt efter sju!
Har varit en tur till Åsarna och hämtat och lämnat saker och ting. Passade på att beställa en ansiktsbehandling på Amazing Face men inte förrän 12 maj hade hon tid men den som väntar osv....
Solen skiner men det blåser i träa.
Hör på radion att Åre/Östersunds flygplats är öppen igen men undrar hur länge. Tänk vad denna vulkan ställer till med men det är väl iaf inte vulkanens fel att Systembolaget har problem med sina kassor, dom har tom fått stänga två butiker i Jämtland, Åre och Svenstavik. Folket får åka till Ånge för att handla!!!!! Tur att man inte behöver tänka på det.
Nu ska jag göra några knop igen innan jag sakrar ihop och går hem och steker pannkaka till maken!
Tjiingeling!

Kommentarer
Postat av: Berit Karlsson

Hallo- Vad kul det var att läsa och se vad ni har för er i Rätan, Det såg kallt ut i badet. Är hos Annica och firar flickorna Terese.(namnsdag) Det blev jordgubbspaj med vaniljsås. Ska i dagarna köpa en lapptopp, då ska jag kolla lite mer och titta på lilla Leon. Hälsa alla Från Annica och Berit

2010-04-26 @ 20:42:03
Postat av: Ellinor

Det var underbart bra av dig att göra reklam för min och Soppsans drink på din blogg :D

2010-04-27 @ 19:11:30
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0