100415

torsdag och jag var ute och powerwalkade imorse, gick ut vid 06.20 och var hemma efter ca 50 minuter, kanske måste jag utöka min promenad på morgonen!?. Jag är iaf glad att jag går ut överhuvudtaget!
Igår var jag på gympan inte orkade jag lika mycket som förut och inte tycker jag att der är roligt heller så det så, jag skulle mycket hellre gå ut en gång till på dagen och vara ute 1 -1 1/2 timme istället för gympan men jag tror att det är viktigt att göra fler saker än bara promenera. Får se hur jag gör nästa vecka, kanske är det snart slut på terminen!
Vi ska iaf till Sundsvall på Vårruset, Elisabet och jag, ev. Emelie sen vet jag inte hur det blir med dom andra två döttrarna.
Skulle behöva en ny sportbh, ev ska jag till den stora staden imorgon med Erika, hon var just här och talade om att dom skulle till stan så kanske jag ska följa, får väl gå och kolla om jag hittar ngån bra bh på Stadium eller annan butik.
Undrar om ungarna i Tyskland kan flyga hem på söndag om molnet från islandsvulkanen har försvunnit? Det återstår att se!
Ställde mig på vågen imorse och det var ingen rolig historia kan jag tala om men Ni ska inte tro att jag talar om vad den visade, nej det får bli min lilla hemlighet, en sak är då säker det måste bli en ändring. TYcker att jag varit ute och promenerat varje dag sen påskdagen, visserligen åt jag väl en del mat och godis i påskas men va f-n.
Varför ska det vara sååååååååå orättsvist, en del kan fullkomligt vräka i sig mat godis mm och det syns inte medan en del (läs jag) kan inte titta på vare sig mat eller godis ens på vykort utan att det syns på vågen.
Jag har ju hållit på och ätit enligt olika metoder till och från  i över 30 år så jag kan väl hålla på några år till.
Idag ska maken få pannkaka till middag, det tänker inte jag äta men vad jag ska stoppa i mig vet jag inte än,
soppa kanske, jag har ju en god som det var länge sedan jag gjorde med stekt fläsk och vita bönor i, Bondsoppa!
Ja det receptet ska jag nog gå hem och plocka fram och sen bär det av till affären för inhandling av ingridienser.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Eminent fotograf!

2010-04-15 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0