100412

Jaha så var det måndag igen, ny vecka, nya utmaningar! Hade ju egentligen tänkt att jag skulle på vinlotteri ikväll men jag är ju en sådan människa att har jag tagit på mig något så brukar jag i de flesta fall försöka vara med på det som ingår i det uppdraget liksom. Så jag tänker först åka till vävstugan en sväng eftersom det var ett tag sen vi hade någon aktivitet där, påskvecka och sen annandagpåsk som har satt käppar i hjulet, och innan dess var jag på ett kyrkligt möte! Ja Ni hör ju möten och möten och åter möten. Nåväl efter vävstugan så förflyttar jag mig till Norsgården där Bergs Idrottsallians har årsmöte kl 19.00. Eftersom jag är kassör i Rätans IF så kanske det finns något att hämta för mig. Dock hoppas jag att fler ur den nyvalda styrelsen kommer att infinna sig!!!?
Imorgon skulle jag egentligen på kyrkoråd till Klövsjö men eftersom jag lovat att skjutsa Elle till Västernorrlandsmetropolen Ånge så har jag skickat ett meddelande att jag ej kan närvara på detta möte.
Dessutom har Företagarföreningen ett möte imorgon på Norsgården som jag egentligen är anmäld till men jag får väl komma lite senare till det. Elle ska ju med tåget mot Uppsala för att i övermorgon flyga till lillasyster i Tyskland. Dom är ute och ser sig om vill jag lova, Ånge, Uppsala, Skavsta, Karlsruhe, Eppingen, Elsenz, Strassbourg, globetrotter!
Ja jag får ju åka till Ånge och förresten ska jag ju till Sveg imorgon och besiktiga min huvudmans bil så jag får ju oxå se mig om i Mellan Sverige!
Fin vär är det men idag blev det ingen mogronprommis men väl en lunchpromenad i solskenet.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer tyvärr inte, ska bli firad med tårta i kväll hos Marléne... =)

2010-04-12 @ 17:49:47
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0