100401

Idag är det alltså 1 april och man förväntas bli lurad på allehanda sätt! Sen ska man ju åka till Blåkulla oxå! men jag tror jag stannar hemma för jag har inget sällskap, visserligen kanske man träffar på några på vägen eftersom det säkert är en hel hop kärringar som ska dit men jag stannar hemma istället .
Idag har maken deklarerat åt mig och jag fick 32.800:- i kvarskatt, så blir det när man säljer lägenheter! Tur att man sparat så att det finns att tillgå.
Nu är det iaf bestämt att Emelie åker hem från Elsenz den 25 april och anländer till Köpenhamn den 26 kl 10.06. Då står vi där och möter henne. Kan tro att det är en del packning!
Ikväll ska vi inte till Norsgården, annars har vi tillbringat tre kvällar i rad där, kanske man ska hyra en loge och flytta dit!
Ikväll blir det pannkaka till middag och sen tänker jag tillbringa kvällen i soffan titandes på tv, på vad kanske man tänker , ja alltid finns det väl något som man kan somna till, blir iaf final i halv åtta hos mig.
Nu önskar jag iaf en trevlig och Glad Påsk till alla som läser osså syns vi i kyrkan imorgon, kl 11.00 börjar det!
Tjingeling!




























Kommentarer
Postat av: Sara

Glad Påsk! Dock syns vi inte i kyrkan för jag jobbar imorgon!

2010-04-01 @ 20:42:40
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0