Fredags

kvällen har avlöpt i ett lungt tempo! Vi har tittat på den nya programmet: Kändisdjungeln, ja sådär kan man väl säga men jag kmmer nog fortsättningsvis att kolla om man inte har något annat för sig.
Imorgon ska jag ju jobba på Norsgården, pubkväll, Erika, jag, Anette N och Terese Gunnarsson.
Men först ska vi till Bryngelhögen och stycka bytet. Hemkomna levererar vi våra andelar till Åsarna för finstyckning och paketering.
Jag fick inte skjuta någon älg under denna första vecka, jag såg älgar, flera stycken men som jag har sagt tidigare och säger igen, jag skjuter icke på springande älgar i snåriga skogar.
Igår hade vi ett möte om Bakstugan, det kan bli bra så småningom, helst vill vi ju få till en flytt men om nu inte det skulle funka så kanske det kan lösa sig ändå.
Jag har bakat en lingonkaka som jag tar med mig imorgon till Bryngelhögen, så vi kan ha lite fikapaus i styckningen.
Elle o Erika ska till Sundsvall imöra med Zeb, så då ska dom åka redan kl 8 så det blir att gå upp i ottan eller kanske inte det är så tidigt men det beror ju på vad man jämför med. När vi varit på jakt så har vi gått upp kl 4 för att sitta på pass kl 6, det är slitit att vara älgjägare. Sen får man bara sitta och sitta och sitta, kanske det kommer något eller.....
Nu ska jag tvätta mig borsta tänderna och så blir det bädden men en bok och så somnar jag till Karlavagnen.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0