Det

vart motion igår oxå! Duktiga jag! ja man måste väl berömma sig själv och uppmuntra när ingen annan gör det, om än bara med ord. Jag gick samma runda som igår dock med tillägget att det blev E45 fram till Gladvallen istället för att gå ner redan vid macken. Jag tog med mig min kamrat BA, det var länge sedan vi träffades så vi hade mycket att prata om eller kanske var det jag som pratade mest? Dryga 10.000 steg.
Idag regnar det, ser ut som hösten har kommit ordentligt, björkarna som jag ser genom fönstret på jobbet är gula och mycket löv har fallit av. Det måste dock finnas flera olika sorters björkar eftersom en del fortfarande är ganska gröna och har mycket löv kvar. Ja jag vet ju att det finns hängbjörk som ser annorlunda ut men finns det olika sorter fast dom ser ut att vara av samma slag? Nä nu ska jag inte veckla in mig i något sådant utan bara konstatera att jag kanske måste ta itu med jobbet.
Har sängkläderna ute på vädring idag, bra dag man valt, så nu har jag även tvätt i maskinen.
Jag har många projekt hemma men det verkar som om jag stangerat, blir liksom inte klar, vete f-n vad jag ska göra. Korten ligger på bordet i rummet och där har dom legat nu rätt länge, ska jag fullfölja detta så måste jag ju gå igenom allt igen för att veta vad som ligger var. Igår var vi ju i Böle och plockade rätt på lite grejer som Kjelle hade i lillstugan som han inte ville ha, vad ska jag ha det till som har allt men jag kan ju frakta runt i våra olika hus och så kanske det finns någon som vill ha något?
Nåväl det örnar sig!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Elle

Jag tycker du är duktig som knatar runt i byn :).

Puss

2009-09-16 @ 22:20:25
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0