091001

Idag skulle min pappa fyllt 103 år! om han levat alltså, vilket han inte gör. Han dog den 29 juni 1984, 20 dagar efter vårt bröllop. Han körde bil hit till Rätan pingsten 1984 och sen hem igen, ja inte samma dag men iaf. Han fick aldrig se våra flickor men det fick ju mamma uppleva. Nog om detta!
Idag var det -3.8 grader när jag klev upp vid 6.30. Jag fikade, läste tidningen och sen tog jag mig en stärkande powerwalk i dryga timmen. Utan min kompis BA! Gick dessutom ända hemifrån, alltså ingen cykeltur idag. Det snöade lätt när jag gick ut genom dörren men nu skiner solen så det ser ut att bli en finen dag.
Jag glömde helt bort gympan igår, jag har ju inte varit dit en enda gång än men igår fanns inte ens tanken på att det var.
Ska nu försöka få något gjort en stund!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0