091113

Fredagen den trettonde!!!! Nä det skiter jag i! jag är inte vidskeplig men jag lägger helst inga nycklar på bordet, jag spottar när jag ser en svart katt gå över vägen, går inte under en stege men vidkseplig är jag opsolutli not!
Sannerligen säger jag Eder att det är väl dax att uppdatera nu, inte gjort det sen den 26.10, skämmes tamme f-n.
Var till staden igår och inhandlade några julklappar, en väska till mig själv, kattmat, ett nytt nattlinne på rea som jag ska ta med mig och använda i Tyskland.
Det blev över sextusen steg som jag gick fram och tillbaka där i stan medans maken var till käftis och revisorn och lunchade med kunder.
Jag tog mig en liten kvällsprommis med Erika och Sara eftersom jag skippade morgonpromenaden.
Jag undrar oxå om jag har gjort slut på Brittan för hon hade ont i benen så hon skulle inte gå, hon har ju artros så kanske har jag dragit med henne för ofta och för långt.
Ikväll tar jag mig en prommis efter middagen, får se om det finns någon som följer med annars så sätter jag väl på något bra i öronen och går själv.
Har pratat med Emelie idag, hon äter ju penecillin (jag vet inte hur det stavas) för streptokocker, men nu ska hon väl bli frisk får vi hoppas annars blir det till att gå till doktorn igen, måste ju vara frisk och kry då vi kommer.
Skrev ett brev till mina kunder om min förestående resa till Tyskland och att jag vore tacksam för att få in materialet för oktober snarast och till min glädje kan jag konstatera att flera har hörsammat min vädjan. Kanske ska jag skriva varje månad att jag ska resa bort!!!!!
Nä nu får det väl vara bra för den här gången!
Ha en trevlig helg alla kära läsare och förresten imorgon kan Ni åka till Bergs Kyrka och lyssna på konserten kl 16.00. Väl mött och ma råkes!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mår faktiskt riktigt bra idag mamsen. Ingen huvudvärk, känner bara av halsen lite. Och kroppen är fortfarande lite slö. Men jag håller humöret uppe =D

2009-11-13 @ 21:05:16
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0