Var

på Mary Kay (hette det så?) klass igår hos Er. Köpte lite produkter men en del var ju ganska dyrt, ja kanske inte om man slår ut det på den tiden det räcker men iaf. Trevligt att umgås med ungdomarna!
Idag är det ju fredag igen och lite mulet ute men dom har ju lovat finvär i helgen så det är väl att stilla sig invänta sommarvärmen.
Har tagit fram köttfärs ur frysen, får se vad detta kan utmynna i för delikat rätt?
Vore ju inte helt fel om mina barn lagade maten, som dom gjorde en annan gång för inte så länge sedan, då kan dom ju få äta hemma oxå. Ja nu tänker jag ju på dom som bor tvärs över täkta för dom andra bor ju där redan. Överraskningarnas tid är aldrig förbi.
Helgen ska tillbringas dels på Åsarna Sjutbana (söndag 12.30-15.45 ca) för att vara personlig elev till tjejer som ska blir skytteinsturktörer, alltid bra med träning. På söndag ska vi oxå på "panget" och äta Mors Dags middag. Mycke nu!
Måste ut och promenera oxå, var flera dagar sedan, till och med veckor sedan kanske! Har latmasken varit framma igen eller är det tiden som inte räckt till? Det är nog det senare eftersom denna vecka varit fulltecknad på kvällarna.
Har tagit ut mina tågbiljetter idag via internet så nu är allt klart inför resan,  tror jag iaf.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0