Solen skiner

men det är lite moln på himlen, ca -8, alltså ett strålande väder i vackert vinterlandskap.
Ingen bebis på gång!
Jag skulle ju inte handla något igår men jag beställde en tunika iaf! man är ju inte sämre än att man kan ändra sig, eller hur?
Har idag beställt tågbiljett till Sthlm i juni, fick ju inte tag i någon nittiofemkronors men inte heller den dyraste, beställde från Ånge den 11 juni och hoppas att det finns någon vänlig själ som skjutsar dit mig och hämtar mig den 16.6 vid 22.40 tiden. Snällla, snälla snälla! som hon Caroline sjunger!
Ska till församlingshemmet idag oxå efersom det är begravning på Svea Norling så jag ska lämna många minnesblad!
Redan torsdag förresten det är ju inte klokt vad tiden rinner iväg!
Idag är El på introduktion på Östgärde, 7-16, på Brunkulla, jag beundrar alla som jobbar inom äldrevården vilket kanonjobb dom gör. Tänk på att vi kanske förhoppningsvis alla hamnar där någon gång i framtiden! Dom är verkligen värda en eloge och mer betalt!
En liten bild idag som jag tog igår och har skickat till Radio Jämtland i veckans bildtävling!
Nu jobb, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men mamma då, bebbibo kan ju inte komma på fredag den trettonde heller =P

2009-03-12 @ 21:51:05
Postat av: Sara

Jag har en inramad tavla med de orden (attan istället för satan) på lilltoan här hemma. Tyvärr funkar den inte eftersom de som pinkar brevé inte kan läsa...

2009-03-13 @ 09:44:06
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0