Snöat

har det gjort så maken är ute med snöslungan. Det är ljust när man går till jobbet och ljust när man går hem (om man nu går hem "normal" tid alltså). Skönt! Det är liksom vår på gång, man ser ljuset även om det är mycke snö nu och det räcker absolut.
Idag ska Er, mågen och El in till stan, hämta barnvagnen bla, så dom kan bekanta sig med den, barnvagnen alltså.
Då måste jag ner och kolla den sen i em.
Ikväll är det "klädparty" hos frissan, brukar finnas mycke fint men jag ska INTE inhandla något! det säger jag redan nu min kropp känns inte bekväm för det just nu.
Var på vävstugan igår och då bjöd värdinnan på Piroger och uppe på den skulle man lägga en blandning av hackat ägg och smör!!! Jag åt naturligtvis! och som om detta inte var nog så hade hon gjort en äppelkaka och till detta serverades vaniljsås, mmmmmmm. Ingen jätte bit men iaf, var fn finns motivationen att säga NEJ, NEJ, NEJ!
Det är mycke snö på våran altan nu, ramlat från taket samt det som kommit uppifrån. Det går definitivt inte att öppna dörren dit. Innan takraset var det bara en liten glipa mellan hänget och det som låg på altan redan om Ni förstår vad jag menar. Ska nu försöka lägga in bild som jag tog igår genom fönstret och sen blir det lite jobb. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0