Nu

är jag kortklippt igen och mörk med lite röda slingor i luggen! Lite ovant innan man vant sig men det blev bra. Både Er och El tyckte det var fint, sa dom iaf! Maken sa väl varken bu eller bä.
Idag har El åkt med bussen söderut/västerut eller? för att hälsa på MoraAndreas. När hon kommer hem igen vet ingen inte ens hon själv!
Lite konstig väder, nyss tittade jag ut då snöade det och nu ser jag både blå himmel och sol så det är väl vad man kallar aprilväder!?
Ska straxt på bua och handla för idag ska jag grädda våfflor och ta med till vävstugan eftersom det är jag som ska ha fika och samtidigt får jag fira med mina "tanter " att jag blivit mormor! Dom flesta där är väl både mormor och farmor och kanske även gammelfarmor och gammelmormor.
Blir väl en bild på det lilla underverket igen. Han har varit här idag med sin mamma och hälsat på men då sova han så vi fick inte pratas vid!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt

Jag har börjat packa kläder nu. Det blir allt från storlek 56-80

2009-04-01 @ 23:56:21
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0