Nu är

jag MORMOR!!!!  Till en pojke, vet ej vikt då jag hörde från modern var han inte vägd och mätt än! 06.12 den 26 mars kommer att gå till historien i vårt liv eftersom vi då kan kalla oss mormor, morfar, mostrar och morbror. Det ni är en lyckans dag!!!
Nu kan man handla när man vet vad man ska köpa för färg, LJUSBLÅ eller.....................
Nu väntar vi på bild så vi kan leverera till gammelfarmor!
Kan liksom inte koncentrera mig, konstigt va!Bilden föreställer morfar, mormor (trött elller...) och farfar!

Kommentarer
Postat av: Anna

MÅNGA GRATTIS KRAMAR

Äntligen så som jag har väntat.

Trodde nästan att det var en liten pojk som skulle titta ut :)

Hon vill kanske ha lite pojkkläder??

Kommer upp till påsk så jag kan ta med mig, har massor som är som nytt ...

Kramar Anna

2009-03-26 @ 09:04:55
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/
Postat av: Britt-Louise

O vad snäll Du är men Du kanske vill ha fler barn och då är det väl synd att ge bort!!! klart vi tackar och tar emot, (säger en glad mormor)

Kram till Dig oxå!

2009-03-26 @ 09:09:21
Postat av: Anna

Nä nu är det lillebrors gener som får föras vidare :) Jag har gjort mitt :)

Jag tar med mig hem.

Kände mig så lycklig när jag läste detta imorse

kram

2009-03-26 @ 13:07:54
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis!!!!

2009-03-26 @ 15:24:41
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0