Måste

ta en liten paus i sorterandet, har fått ett års bokföring av en kund. Idag skiner ingen sol minsann och det rör sig lite i träden oxå. Borde verkligen ut på en promenad idag men vi får väl se hur det blir med den saken.
Ingen bebis på gång, iaf inte som jag vet, dock är dagen inte så långt gången än. Em ville ju inte att bebibooo skulle komma idag på fredag den trettonde men det kan ju dröja länge sen innan det blir just en fredag som infaller på den 13 mars. Iaf är det ju imorgon som det är beräknat så det är ju bara att vänta och se men visst f-n är vi nyfikna!!!!!
Namnfrågan lever vidare, vi har ju diverse förslag men jag vet inte om något faller herrskapet i smaken, Hilda, Alida, Malte Sunde Anders, Ragnar, Vidar, Anselm kanske, Selma, ja ja Ni förstår vilka tankar som upptar vår hjärna och så får vi inte vara med och bestämma ändå.
Tänk att jag kom ihåg att redan igår ta ut kvällens middag: Älgentrécot och potatis i ugn med vitlökssmör. Vet inte om Em kommer hem i helgen? Hon är ju vuxen att bestämma själv nu men ibland tror jag hon lyssnar på mamma och pappa, hoppas jag iaf.
Let´s Dance ikväll men först ett besök hos farmoran.
Nä nu får jag nog sätta igång igen med sorteringen.
Trevlig helg alla kära läsare! Bild från Köpenhamnsresan i maj 2008, Tivoli!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart jag lyssnar på mina kära föräldrar... ibland iallafall ;)

2009-03-14 @ 17:45:07
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0