Fredag

igen, veckorna flyger fram, inte mig emot men det är ju inte så roligt egentligen man blir ju bara äldre och som det verkar på mig latare! Ja inte i jobbet eller med hemarbete  men motionen är det ju dåligt med. Kanske ska jag skaffa mig några nya träningskläder!? ska ju vara bra enl Elle!!! Ja det finns ju inga här i Rätan att inhandla så jag får väl stilla mig eller kanske kolla utbudet via nätet.
Vi väntar ju på bebis i vår familj, undrar hur länge vi måste vänta? men som farmoran brukar säga: han kommer när det är färdigt eller ungefär så. Nu menar jag inte att vi vet att det blir en han för det vet vi ju faktiskt inte men av någon outgrundlig anledning så kallar vi den för han, Malte Sune Anders!
Det blir vad det blir, och vi får stilla oss och vänta och se.
Idag är det begravning så jag måste upp till Församlingshemmet med minnesblad på fm.
Kanske blir det en prommis iaf? det kallas att ta vara på tillfällena som ges.
Nu måste jag jobba för på em ska jag kolla om Elle städar inför hennes herrbesök i helgen!
Tjingeling!
Ska se vad jag hittar för bild idag!
denna är tagen januari 2008 vid Norsbron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0