8.35

och sitter här i morgonrock vid köksbordet, har druckit kaffe och ätit två smörgåsar därtill. El jobbar ju idag oxå men började inte förrän 8 idag, måste ju kolla hennes vakenhet så när jag hörde hennes mobilalarm gick jag upp (även hon).
Tänkte mig en prommis idag oxå såhär på morgonkvisten men när termometern visade 14,6 minusgrader så får det anstå till längre fram på dagen. Klarblå himmel och solsken bådar gott!
Igår innan solen försvann hann jag sätta mig på en stol vid husgsaveln och läsa lite och titta på solen.
Maken och dotra återkom från skotertur till buan och då for Em och jag iväg till en tur till Handsjön för övningskörning.
Em skulle till panget med kompisar och äta, El fick middag hos storasyster så maken och jag fick äta ensamna.
Besök hos farmoran stod ju förstås oxå på dagens program så där tog vi fika.
Ni som undrar ingen bebis än så länge! Det är ju bara att vänta men jag har föreslagit en långpromenad idag i  solen, tror dock inte att hon hänger på.
Melodifestivalen gick ju av stapeln igår och jag "hejjade" ju egentligen på Caroline men är dock nöjd med vinnaran ändå.
Belv ju så in i den spännande med röstningen, dels med att jurygrupperna hade nästan alla olika favoriter och sen när folkets röster skulle redovisas!!!! Oj oj oj vilken vändning det tog, minerna på dessa som tidigare legat i topp och som fick ses sig slagna av Ernman och af Ugglas.
Ja livet går trots allt vidare och vi får se om två månader hur det kommer att se ut i Moskva.
Idag blir det diverse rester till middag så det är skönt att slippa planera för en gångs skull.
Ska nu se vad det kan bli för bild att bjuda på idag! På denna minidator har jag bara bilder från Mauritius förutom dom som redan ligger i arkivet på bloggen men jag vill ju bjuda på något nytt så varför inte en fin bild från vår resa i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0