Idag skiner

solen från en klarblå himmel och jag har varit ute på promenad i över en timme!!! Ca 6 grader kallt men ingen direkt vind så det var härligt kan bli en sväng till om inget oförutsett inträffar (vad det nu skulle vara). Träffade Er när jag gick förbi deras hus men allt var lungt och hon tyckte det var tråkigt att inget händer. Min kommentar var då: Vänta Du till Du har gått över fjorton dar tre veckor då kan man tycka att det är tråkigt och att alla frågar om man inte har åkt in än osv.
Har ätit två stekta ägg med lite bregott och skinka på till frukost kl 8 men jag börjar känna mig lite hungrig och klockan är bara 11! Det blir till att dricka vatten och kanske lite kaffe.
Jag sitter på jobbet fastän det är lördag, jag skulle hjälpa en förening lite med bokföringen så kanske hon kommer snart!
Inget övrig inspiration att skriva så jag slutar med en bild,vad jag nu kan hitta i  arkivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0