Harre varn

vad det snöar!! Och El o S som är i Mora och ska hem idag! Dom varnade igår på tv att vara ute på vägarna idag så då är det inte roligt att veta att man har över 20 mil hem! Dessutom sms:ade jag igår ikväll innan ja la mig men icke ett svar, troligtvis slut på batteriet i mobilen, skulle inte förvåna mig nämligen!
Och den andra "ongen" i stan skulle på fest igår, hur har det gått da? Nä man skulle ha dom hemma hela tiden så man visste vad dom var och vad dom gjorde men det skulle väl inte heller vara så lyckat kanske!?
Fick fläskfilé hemma hos den tredje dotra igår, gott gott. och så lite Polly till efterrätt. Jag åkte inte till macken och köpte mer godis, poppade heller inga popcorn men tog lite av den mörka chokladen som fanns kvar i kylslåpet sedan måndagens bjudning.
Jag tycker inte om mörk choklad tycker den är alltför besk liksom men jag har hört talas om någon choklad med sea salt så den måste jag ha tag i och prova, vet dock inte var man kan köpa denna iaf inte i Rätan kanske finns den i stan när vi ska dit på onsdag. Hoppas jag inte tycker den är god heller för då vet man aldrig.... är inne i någon slags tillåtelseperiod nu kommer liksom inte igång men det blir väl så småningom.
Nu ska jag till med en ny årsavräkning.
Kör försiktigt om Ni måste ut på vägarna idag!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja nu får det fan vara nog med snö!

2009-02-08 @ 11:52:01
Postat av: Emelie

Det gick bra, och jag är hemma hel och ren :)

Fin bild :D

2009-02-08 @ 12:01:00
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0