091230

idag fyller Emelie  NITTON år, jag har gratulerat via sms, via facebook och även pratat med henne på telefon.
Så roligt att höra hennes röst! Hon lät pigg och glad fastän hon fyller nitton. Sen hon for till Tyrreland har ju hon blivit mycket träningsvillig, jag har ju anmält henne till Tjejmilen i Sthlm i augusti, naturligtvis var hon med på det så jag har inte gjort det olovandes. Sätter ju lite press på mig själv oxå!!!
Idag är det -29 men ett otroligt vackert vinterlandskap har jag utanför fönstret, solen skiner himlen är blå men jag tycker ändå att tempen skulle kunna stiga några grader. Jag ger mig inte ut på några längre promenader i denna kyla.
Kanske måste jag åka till Åsarna och hämta paketet jag glömde igår när jag ändå åkte förbi! Glömde väl näsan oxå om den inte satt fast.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men järnspikar, hade nästan glömt bort Tjejmilen. Efter nyår är det mer motion och mindre choklad som gäller!

2009-12-30 @ 13:34:00
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Åsa O

Jag kom nyss hem från 2 veckors mattfross och semmester fross på GC så det är nog lika bra att du tar tag i det efter GC :-) Jag syftar på Livsvinst inlägget hakar själv på.

Hoppas du får en bra semmester.

2009-12-30 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0