091209

Tänk att nu är det snart den dagen vi har längtat till, imorgon bär det av mot Frösön, Arlanda och Frankfurt!
Jag har nu checkat in och fått sittplatserna på båda resorna men sen måste man ju checka in på söndag eller måndag igen för hemresan. Det får vi inte glömma.
Idag har jag gjort julköttbullarna, 185 st, så jag tar med mig några (75 st) till Tyskland för att bjuda Emelie och familjen på. Hade ju tänkt göra en Tjälaknul oxå men den hinner ju inte ligga i lagen så länge imorgon innan vi åker men kanske slänger jag in en i ugnen inatt iaf.
Tunnbröd ska jag oxå ta med, det blir ju bara mat men vi behöver ju inte så mycket i klädväg för det är ju inte många dagar vi ska vara där. lite toppar och några trosor och tandborsten eller? smink inte att förglömma och piljetter och pass och pengar!
Det ska bli spännande!
Nu ska jag kolla när tåget gick från Franfurts flygplats!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0