091203

dags att uppdatera Er kära läsare på tillvaron.
Jag, maken och dotra var iväg till Svensta och tog sprutan i måndags. Skönt att det är gjort nu när man bestämt sig för att göra det och att vi fick göra det fastän det stod på hemsidan att vi vanliga dödliga skulle få ta först vecka 51,52 och 53.
Är lite öm i armen fortfarande men inga andra flunsasymtom.
Idag är det 1/en enda vecka kvar innan vi far till Tyskland! Kommer att bli så roligt att träffa Emelie igen efter 4 månader. Har ju visserligen MSN:at, Facebookat och Skypat men irl har det ju liksom inte blivit!
När jag klev upp idag var det -16,8 och då bestämde jag mig för att promenaden får utebli, jag vill ju inte ha några frostskador.
Ska när klockan blir 09.00 åka till affären och inhandla lite saffran till kakan jag sedan skall baka till kvällens evenemang på Norsggården. Strass ska komma dit och uppträda så jag hoppas att många (läs hela Rätans befolkning) kommer att komma dit och kolla och fika!
Jag tror dock att det är som vanligt när det gäller Rätansfolket att dom kommer att utebli!!!!!! Skämmes!
Erika och jag var där och satte ut stolar i tisdags, 60 st, vilket jag tror räcker och blir över! Förvåna mig!
Igår var jag  med flera till den stora Härjedalsmetropolen Sveg, besiktade en bil och handlade på Dollar, även bolaget fick en liten påhälsning, ska ju på vinlotteri på måndag och då gäller det ju att ha en flaska med sig, det fick bli glögg som passar nu i juletider.
Elle har gjort Sundsvall men är idag på väg mot inlandet igen, Kör försiktigt!
Uppdateringen är slutförd!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Erika

Emelie = två meter arm.

2009-12-03 @ 09:09:39
Postat av: sofia

haha, tydligen var vi lite trötta där i husvagnen!

:)

2009-12-03 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0