är det äntligen måndag eller? Idag kommer dom hem och vi får träffa Leon igen som vi inte sett på över en vecka! Det händer ju så mycket när dom är små. Solen skiner ett härligt väder mao, så länge det nu varar. 
Ska laga något med köttfärs till middag? Köttfärslimpa eller kanske curryköttfärs det tycker ju alla om! Ja så får det bli!
Idag börjar skolorna i Rätan och säkert hela Jämtland, första året på¨många som vi inte har något skolbarn, jag vet inte riktigt hur man ska se det men vi har väl blivit gamla! Rätt skönt oxå, ja inte att ha blivit gammal men ingen blir ju iaf yngre så man har ju ingen att vara anvundsjuk på.
Idag måste jag tänka på att dricka vatten och tänka på vad jag äter, ja inte är det för att jag ska på Tjejmilen till helgen utan med tanke på hur kläderna sitter. Jag kan liksom inte låta bli glass och godis! Finns det hemma så äts det eller så finns ju ställen att handla på! Skärpning, skärpning, skärpning ja det tål verkligen att upprepas!
Ska nu genast gå och fylla på vattenflaskan!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0