är det måndag och vi styr hemåt. Ska hämta upp Iris i Aspudden vid 9.30 tiden så då hoppas jag att köerna har lagt sig. Igår åkte vi till lilla Lottisen och hälsade på, nästan i Nynäshamn. Såg havet från hennes altan och uterum. God mat och jätte trevligt. Var hemma vid 20.30 och då hjälpte jag Hille med att komma igång med Facebook.
Är lite seg i benen idag men det är väl det man får räkna med. Fortfarande undrar jag vad jag drabbades av på lördagen då jag trodde jag åkt på brakförkylningen men det måste ha varit allergi, nu förstår jag hur dom har det, speciellt Er som nyser och snyter sig nästan jämt.
Synd att man missade överraskningsfesten på Norsgården i helgen men man kan ju inte vara med på allt.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Välkommen hem mormor!

2009-08-31 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0