Det har

ju gått flera dagar sedan vi var i stan och städade ur, närmare bestämt i torsdags, lite vemodigt var det allt att låsa dörren för sista gången. Hoppas att nya ägarna kommer att trivas bra och att dom tycker om lägenheten.
Nu är det nära innan vi far till "utlanne" men först är det saker som måste ordnas tex. jobbet, jag har nog pejl på det nu, tror jag iaf.
Igår grillade vi hemma hos Er och mågen eller rättare sagt det var M som grillade och vi andra åt. Gott, gott med lite vin och en öl. Maken och jag cyklade till Panget och tog en öl eller två. Inte mycke folk men dom var väl på countryn eller så är det inte fler som brukar vara där? det är ju inte så ofta vi går dit kvällstid så det är inget man har att jämföra med.
Nåväl sitter idag på jobbet trots att det är söndag men som sagt jag måste ju få ordning på jobbet innan avfärd.
Solen skiner mellan molnen och lite fläkt så det är perfekt torkväder så jag passar på att tvätta och då har även Em och El:s tvätt fått följa med för man ska ju inte tvätta halvfulla maskiner eller....
Lite godis slank det oxå ner igår va f-n har motivationen tagit vägen.. fel mat och ingen motion... nåväl efter Sthlm i slutet av augusti så får man väl ta sig i kragen igen!
Har ju ingen utlandsresa att se fram emot i höst men får väl klara det ändå kanske kan hälsa på i Tyskland igen!?
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0