var det då onsdag.
Jag var ju en sväng till vävstugan igår och det var många "tanter" där. Jag handarbetade ingenting men det gör ju inget man är ju där iaf och betalar fikat som går till hyran.
Sen vart det hem och kolla på Sjukhuset, S.O.S Familj och Aktuellt.
Sängen väntade vid 21.30 och inte blir det många sidor läst i boken. Vaknade vid tjugo i ett och tänkte att det var dags att stiga upp men det gjorde jag naturligtvis inte efter en koll på klockan. Sen vaknade jag vid 4 tiden igen och efter det så ligger jag bara och slumrar, förbaskat eftersom jag kan sova minst 3 timmar till!!!
Gick iaf upp 6.30 för då har jag vilat länge nog. Fikar, läser tidningen i min ensamhet.
Idag ska jag till frissan, klipp och färg ska det bli.
Har lite resfeber, det kanske är därför jag inte kan sova, tänker för mycket på vad jag ska göra innan jag åker.
Vet ju att jag kommer att hinna allt, det går ju fort bara man sätter igång.
Börjar jag idag så måste jag städa en gång till och det har jag ingen lust med så därför håller hemmet på att föffalla.
Har idag tagit fram dom elektriska ljusstakarna som ska stå i fönstren i köket och rummet (tänker dock inte tända förrän första advent) eller jag är ju inte hemma då men dom som sköter om det kan ju tända iaf.

Kommentarer
Postat av: Dotra Di

Tänk jag blir alldeles brydd, är det verkligen sant att du uppdaterat mor min?! Och två gånger till på köpet :). Det är roligt.

Puss

2008-11-12 @ 19:38:55
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0