20120303

Lördag förmiddag och solen skiner men inte från en klarblå himmel men man kan inte få allt alltid.
Kaffe och hembakt matbröd med skinka och ägg till frukost är ingen dålig frukost. Är helt såld på filmjölkslimpor nu, bakar flera gånger i veckan, dessutom går det ju så lätt, ingen jäsning bara röra ihop och in i ugnen. Använder anis och fänkål som kryddor så det blir verkligen supergott om jag får säga det själv och när jag frågar dom som äter så säger dom att det är gott.
Ska till affären och inhandla lite straxt, kylskåpet behöver fyllas på med en del varor såsom mjölk, gurka och skinka sen slinker det nog ner något mer som eventuellt inte står på listan, om jag nu kommer ihåg att ta med mig listan som jag eventuellt skriver.
Elle och Björn har besök från Värmland i helgen, har hört om dom ska komma och fika i em men inte fått något svar än, jag hade ju glömt att dom skulle komma så jag är ju lite sen med inbjudan. Nåväl, bakade ju till Rätans IF:s årsmöte i veckan så kakor har jag ju iaf dom vill komma.
Ska ta en tur till Campingen idag eftersom det är familjedag där, måste ju passa på att vara ute och med på allt när det finns något att göra.
En långpromenad får det nog oxå bli någon gång under dagen med broddar och stavar, alltså både hängslen och livrem och ändå kan det vara halt så man står på öronen.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0