20120719

Solen skiner och det får man vara glad för, vet ju inte hur länge den kommer att visa sig. Idag är det marknad i Vemdalen och vi får väl se om jag lyckas "lura" med mig några eller någon. Det brukar ju inte vara något att vare sig handla eller se men det blir ju iaf en utflykt.
Ska iväg och träffa rektorn på skolan idag angående en lokal i skolan för att ev. kunna ha vävstugan i. Tror jag ska svänga in på Östgärde när jag hämtar E, kanske har dom något rum i källaren som vi skulle kunna få nyttja med att ställa upp våra vävstolar. Nu börjar det bli bråttom eller det har det varit hela tiden men folk är ju så in i beng sega som inte kan lämna besked, antingen säger man ja eller nej! Kan det vara så svårt?
Tjingeling!Här sover jag i soffan hemma i Solberga mellan pappa och faster Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0