Torsdag 9 augusti 2012

Var till Ånge på fotboll igår med Jan, Amanda, Tindra (var det så hon hette hunden?) och maken. Ytterhogdal förlorade med 10-1, ja Ni läste rätt! Vi hade iaf tur med vädret och en glass blev det på ditvägen i Östavall.
Idag har jag väl jobbat lite, det gör jag ju ifs varje dag eller jag är iaf där och tittar till mail och post om inte annat och bankkontona inte att förglömma. Kanske har det kommit in en slant på något konto som jag förfogar över eller så har det betalats någon räkning som man måste bokföra.
Solen skiner men någon vidare värme är det väl synd att säga att det är, skulle vara precis i solen då eller på våran altan när solen varit framme för då är det rena bastun men jag klagar inte. Synd bara att man inte kan spara värmen i någon liten burk och ta fram den på mörka lite kyliga höstkvällar. För där är vi ju snart fast man nog vill förtränga det!
Ska på Norsgården och duka för 90-års jubileum på lördag, Rätans IF fyller 90, en aktningsvärd ålder vill jag lova men som det är för allt och alla så har det gått lite upp och ner.
Elle och Erika ska följa kl 18 och kl 19 kommer cateringföretaget och hjälper oss att få till det hela!
Bord och stolar ska fram för ca 90 pers, passar ju bra vid ett 90 årsjubileum!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0