20110628

Kanske får man blodad tand igen på grund av vissa orsaker.
Sitter iaf på jobbet och bokför, har ju Rätans IF och några till jag sköter om.
Var till Bryngelhögen en sväng igår, ja inte för att leta utan för att frakta dit några madrasser tillhörande sängarna som Ingvar fraktade dit tidigare på dagen.
Tog hem soffan från Erika, så nu är den på plats. Jag undrar hur mycket man ska frakta möbler hit och dit.
Iaf så är även Tyskbacken i behov av en städning och rensning, omplacering av diverse möbler mm. Får väl se när andan faller på till detta projekt.
Jag har många projekt som ska genomföras men ingen idé att några tidsperspektiv på dessa det får bli när det blir.
Städning av skjutbanan är ett annat projekt som kommer gå av stapeln i eftermiddag. Det lär väl va dom gamla vanliga som kommer, Lill-Gunnar, Örjan Nilsson osså några till.  Jag ska väl iaf försöka åka dit en sväng.
Såhär mycket snö hade vi på altanen i vintras. Idag börjar rivningen av densamma.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med snö!!! =) Kul att du hittat blogglusten igen!

2011-06-28 @ 17:15:32
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0