100324

Ja då det ändå är ute kan ju jag oxå skriva att EMELIE är hemma på semester från Tyrreland. Jag har ju vetat om det länge maken likaså men Erika med familj och Elle har ju inte vetat så det var med stor spänning vi såg fram emot hemkomsten i söndags kväll. Jag hade ju kontakt hela dagen med henne eftersom hennes resa startade redan vid 07.30 från Eppingen med tåg  till Karlsrue därefter tåg till Frankfurts flygplats. Flyg därifrån till Arlanda för att sedan sitta på Arlanda några timmar innan flyget gick därifrån till Frösön.
Sebastian hämtade henne vid flyget, tack snälla Sebastian, så vi skulle slippa och ge en orsak till varför vi skulle till stan en söndagkväll.
Vi åker hem till Erika och går in för att vara där när hon anländer men det var lite svårt att hitta på en orsak varför vi som går och lägger oss tidigt är ute på byn en söndagskväll typ 21.45. Vi hittade på att vi varit ute och lagt information i brevlådor och nu skulle bara in och hämta lakanen som jag hade kvar.
Jag tror både Erika och Elle blev helt förstummade när hon kom in, dom fattade nog inte riktigt för en hundradels sekund att hon befann sig i Rätan.
Nu är hon iaf hemma och ska vara det denna vecka, ja just nu är hon i Östersund och överraskar där men kommer förhoppningsvis hem idag då hon ville äta så många middagar som möjligt hemma!!! Hon får ju bestämma maten! Korv Stroganoff, Wok, Lax tror jag det var hon skulle vilja ha! Tacos oxå men det fick hon redan i måndags hos söstra si.
I övermorgon är det fredag och då är det kalas!
Ikväll är det styrelsemöte med Rätans IF hemma hos Sara, ska bli spännande att se vad detta utmynnar i!
Tjingeling!Bilden är tagen idag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej det var sannerligen en överraskning av högsta rang när hon kom in. En mycket glad sådan!!!

2010-03-24 @ 13:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0