100617

Nu Ni, uppdaterar idag igen!
Var ute och powerwalkade imorse! Den vanliga rundan! Igår åkte Emelie och jag till elljusspåret till 18.30 och jag trodde i min enfald att det skulle vara fullt på skolgården med en massa motiverade människor som ville börja motionera men så var alltså icke fallet. Där stod han som skrivet affishen alltså Uno!!! Vi pratade bort en stund och sen gick Emelie och jag runt spåret och sen det lilla 500 meters. Tillbaka till utgångspunkten och då stod Brittan där och hon hade kommit 18.20 och gått ett varv alltså innan oss. Sen kom det inga fler! Jo en annan ungdom med pappa men inte för att dom läst på anslagstavlan utan för att ungdomen satsar på slalom och alltså måste träna även på sommarhalvåret.
Hoppas att det kommer fler nästa vecka! Det finns väl massor av Rätansbor som kan masa sig runt spåret och är dom under 20 och är medlemmar i Rätans IF (vilket väl alla är? eller...) så kan vi ju även söka aktivitetsbidrag för dessa. Pengar till Rätans IF vilket behövs heeeeeeeeeeela tiden. Utgifter, utgifter vi måse se till att det blir inkomster oxå!
Skapligt väder idag, solen har visat sig och det är väl 14-15 grader!
Ska en sväng till Svenstavik, banken, innan jag åker tillbaka till Amacing Face för en ansiktsbehandling kl 16.00.
Idag blir det pannkaka till middag, bara så Ni vet alltså!
Tjingeling!
Ps. Igår bjöd jag på en bild på Leon som togs förra sommaren! Ds.Denna är oxå från förra sommaren, Leon och farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0