100616

Jag vill inte ens titta när jag skrev här senast! Jag tycker det är tråkigt när inte folk uppdaterar men så gör jag samma sak själv, alltså lång tid mellan inläggen!
Nu är det iaf dags igen för en lite skriverier.
Vad som hänt sen sist är väl inte lönt att tänka tillbaka på.
Har hänt diverse, ja Ni vet ju själva händer ju något hela tiden.
Kan ju skriva lite om vädret men förresten det är ju stabilt kallt så det är väl inget att orda om.
Undrar när det ska bli sommar men det kanske är det året sommaren uteblev! Skulle absolut inte förvåna mig!
Har powerwalkat en del, i det flesta fallen på morgonen. När termometern visar under 5 grader på morgonen vid 6 tiden så har jag bestämt att man inte behöver gå ut. Igår kväll gick jag iaf en sväng med Brittan, till kyrkan och sen med henne hem och tittade på hennes nya hemvävda mattor, breda och mycket fina! Till salu om någon undrar!
Ikväll har jag tänkt mig till elljusspåret! Finns en uppmaning om att starta motionera på anslagstavlan och jag är ju på och Emelie tror jag oxå ska följa! eller??
Ska hinna baka lite kakor oxå innan midsommar, gaffelkakor med choklad tyckte Elle var ett bra förslag!
Nej nu har jag inget mer att förtälja!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Syster

Man kanske skulle börja motionera... =) Har fotbollsskola ikväll i Klövsjö så det krockade, kanske lika bra! :-)

2010-06-17 @ 09:36:27
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0