100126

har lyckligt och väl hemkommit från Gran Canaria! Fintet väder, varmt och soligt som en bättre sommar i Sverige. Var ute på morgon/förmiddagspromenad varje dag efter fin strandpromenad. Inköp av färskt bröd på hemvägen och så hem för frukost, kaffe, smörgås och youghurt. Sen vart det lite solning vid vår pool, spelat yatsi, läst lite, slappat i största allmänhet. Skönt har vi iaf haft det. Middag ute och sen hem till den hårda sängen och kudden men jag sover för det mesta bra överallt så jag klagar inte alltför mycket!
Nu är man hemma igen till snö och kyla!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Välkommen hem! :) Låter som ni haft det underbart. Själv drömmer jag mig bort till Thailand en sådan dag. Usch vad kallt det är.

2010-01-30 @ 14:48:24
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0