100228

sista dagen i feburari skall tillbringas till en del på Norsgården. Loppisen fortsätter även idag och då ska jag hjälpa till i köket.
Det snöar och har så gjort länge som det verkar, det är inte roligt längre vare sig med snö eller kyla. Idag är det bara -8,4 hos oss så det är ju positivt.
Sundsvallsresan gick alldeles utmärkt trots snörök. Vi tog en tur till Härnösand och lunchade med en "gammal" kompis. Fick veta att hon och ännu en "gammal" kompis skulle till Kreta i juni och jag anmälde mitt intresse till att följa.
Gick och la mig redan före 21.oo igår, satt i fåtöljen och halvsov, likabra att göra sig iordning för bädden, försökte titta på tremilen från sängen men det blev nog inte mycke med det.
Imorgon blir det ett möte i Hoverberg, inhandling av en flaska till vinlotteriet hos Gunilla imorgon kväll.
Går nog ner en sväng och hälsar på Leon nuuuuu.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kreta är helt underbart. Vart i Kreta blir det?

2010-03-02 @ 10:29:28
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh! Vad kul. Måste träffas då!

2010-03-04 @ 11:10:10
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0