100224

-34 på termometern innanför dörren, går ner i källaren och tittar på den som sitter utanför källarfönstret, det brukar ju alltid vara kallare där och fy f-n -37!! man kan ju hålla sig för skratt. Blir nog en finen dag! om det nu kan vara till någon större glädje.
Det är oerhört skönt att ha nära till jobbet, slipper använda annat än apostlahästarna och då bara tvärs över vägen. Det räcker kan jag säga, inga långpromenader för mig inte. Finns personer i denna lilla by som går oavsett kyla men någon måtta får det väl vara iaf för mig.
Var på ett kyrkligt möte igår och missade inledningen till skidskyttestafetten, fick ju iaf se slutet och det var väl bra att dom hamnade på femte plats.  Hoppet stod nu till Anna Holmlund i Skicross men även det sket sig liksom.
Förresten har jag aldrig hört talas om skicross tidigare men man måste ju titta när det finns svenskor med bland de som ligger bra till.
Fick fina förstoringar på Leon igår, måste kolla ramar och se var vi ska sätta upp dessa bilder. Får nog rensa någon vägg någonstans och samla alla på ett och samma ställe.
Nu jobb!
Tjingeling!Fjällvandring september 2006, Jämtlandstriangeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0