100218

Jag måste skärpa mig! klagar på andra tt dom inte uppdaterar men vad gör jag själv!!!!
Nåväl nu blir det iaf.
Var ute på en promenad igår em/kväll, inte den längsta turen men man måste ju börja någonstans! Bara det blir en fortsättning nu oxå.
Ska ju till häxan kl 18.00 så jag ska åtminstone gå dit och hem. Sen måste man väl skynda sig hem till skidskytte och se våra svenskar ta medaljer! eller..............
I tisdags sålde vi semlor på Församlingshemmet, Norsgården var ju uthyrd till en grupp skidåkare så då måste man flytta verksamheten och det var ju inga problem. Inkomsten blev inte densamma som om vi varit på Norsgården men då har ju Sara och Erika lovat att ha lite försäljning på Norsgården på tisdag igen med dom bullarna som blev över.
Hoppas att det kommer lite folk då oxå och kanske dom som inte kom till Församlingshemmet! Eller så kan dom som kom dit oxå komma en gång till.
Annars flyter allt på, nu har jag ju fått uppdrag att baka bondkakor till loppisen! Har lite i frysen så det räcker nog med en sats.
Nu jobb!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0