100416

idag bär det av mot staden! Var på powerwalk även denna morgon, gick upp vid 06.00 och tio över var jag ute, tog en liten extra sväng runt Gröngatan och det vart ca 1 timme, skönt när det är gjort, fintet väder oxå, sol och lite blåst.
Jag undrar hur det går för bror och svägerska som idag ska/skulle bege sig mot Spanien flygvägen, det verkar som det skiter sig eftersom flygen är inställda i hela norra Europa. Tänk på alla som redan är på semester och inte kommer hem, bla våra barn som är i Tyskland för att hälsa på Emelie, eller just nu är dom i Frankrike eftersom dom igår bilade dit! Det är ju bara 13 mil från Elsenz.
Soppan jag tillagade igår vart mycket god och jag har en rejäl gryta så detta kommer att bli mina lunch och middagar framöver. Dock har jag idag tagit fram älgfärs för att tillaga efter återkomsten från staden. Kanske dotra, måg och barnbarn vill äta med oss? Vad säger Ni om Curryköttfärs? Ja för mig blir det soppa men för Er andra!
Nu har jag iaf gjort en liten lista vad som ska inhandlas idag eller iaf tittas efter, diverse krämer, sportbh, springskor (inte för att jag springer så mycket nu för tiden) mm mm.
Kläder skiter jag allt i måste bli en förändring på vågen först eller så skulle man ju köpa något man inte kommer i för att spänna bågen lite extra men jag har ju garderoben full med kläder som jag knappt kommer i så det är att kasta pengarna i sjön liksom.
Tingeling!
Jag läser denna blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0