Var ute på promenad igår

men bara den korta svängen, hade sällsis av BA och det är alltid trevligt att ha någon att språka och utbyta tankar med.
Kommuninformation på skolan, ja vad ska man säga, informativt men inte så mycket frågor om skolan som man kanske kunde väntat sig. Tycker dock att det var ett bra möte och att många kände sig manade och gick dit då det varit flera möten tidigare i andra delar av kommunen där det varit kanske runt 10 st medan i Rätan var det fulla matsalen där dom oxå fick bära in extra stolar.
Sen vart det uppvaktning hos Er eftersom hon fyllde år och idag är det alltså makens tur att fylla! Grattis, grattis kära make!
Idag har jag varit ute på powerwalk, stora rundan: alltså 315 fram till gamla korsvägen, Postvägen till 45:an och den bort till norra infarten och gamla vägen hem, tog mig väl ca 1 tim och 45-50 min.
Det började regna under vägen men regnvatten är ju bra för håret så det gjorde mig ingenting och man ska ju ändå hem och duscha och byta om så skit samma.
Nu sitter jag  på jobbet och känner mig väldigt nöjd och slipper tänka på att jag ska gå ut senare idag och skulle det nu vara så att någon sa ska vi gå en sväng och jag hade tid så skulle jag ändå hänga med igen. Det Ni!
Imöra blir det jakt, ska var i Bryngelhögen kl 06.00. Hörde på radion att det ska bli en kanondag imorgon så det ser jag fram emot och så får vi se vad som händer.
På söndag är det kyrkoval! Ska Du rösta? det ska jag och sen blir det Kjell Lönnå med Sundsvalls kammarkör i kyrkan kl 16.00. Hoppas hela kyrkan blir fullsatt!
Bilden är från ett älgpass jag satt på en dag förra veckan och maken säger att det varit en björn där och letat mat!!!!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart man ska rösta, annars kan man inte ge sig in och diskutera om man är missnöjd över något!

2009-09-18 @ 11:19:01
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0