090930

Nu är redan september slut! Vad har dessa månader tagit vägen!
Igår hade vi bakstugemöte, vi beslutade att vi skulle flytta bakstugan till Norsgården. Ska söka Bygdemedel, försöka få lite bidrag ur olika fonder som finns i närheten. Ska gå!!!!
Denna vecka har jag oxå varit ute på promenad varje dag, cyklar till BA och därifrån har vi tagit en prommis till norra infarten till byn. Nu ska hon åka på semester och bli borta nästan 1 månad och då undrar jag hur det ska bli. Har ju liksom varit bra att ringa henne och fråga om hon vill hänga med och då känner man ju lite press när man vet att hon väntar. Ja sa till henne att jag kanske cyklar dit iaf och ställer cykeln på hennes gård och sen tar samma promenad och pratar som om hon var med!! Ja det lär väl lösa sig!
Idag ska vi till Svensta och utföra lite ärenden, banken mm.
Har skrivit ett meddelande på engelska idag vilket inte är alltför lätt när man vet att personen som får detta är jätte bra på engelska men jag tror ändå att hon förstår innebörden av mitt meddelande.
Ska nu se över vad jag har att jobba med!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erika

Här är det jag som håller i slantarna säger Leon.

2009-09-30 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0