091026

Nu har jag beställt och betalt resan för att hälsa på Emelie i Tyskland! Yes, yes ! Äntligen är det bestämt.
Den 10 december 12.45 lyfter vi fårn Östersund landar på Arlanda 1 timme senare, 15.10 lyfter planet mot Frankfurt och 17.25 ska vi vara framme. Sen är det höljt i dunkel hur det blir resten av dagen. Det ska iaf gå ett snabbtåg från flygplatsen till Karlsruhe som tar en timme och därifrån måste vi ta ett tåg till Eppingen, därifrån finns det buss till Elsenz om inte familjen hämtar oss där.
Hem åker vi från Franfurt den 14.12 kl 18.15, på Arlanda 20.25, 21.10 från Arlanda och 22.10 i Östersund igen, efter en som jag hoppas upplevelserik vistelse i Tyrreland.
Imöra blir det Östersund och fixa pass till Erika (som tappat bort sitt) och lilla Leon.
Nåväl lite äventyr och spänning ska man ju oxå ha i livet, med tanke på resan från flygplatsen alltså.

Ikväll är det min tur att ha med fika till vävstugan, har tagit fram mjukkaka ur frysen och sen tar jag väl med mig något annat ätbart oxå.

Har varit ute och powerwalkat idag oxå, dryga timmen och nästan 10.000 steg.
I lördags åkte jag med maken till nedre delen av Böle by och promenerade hem, en härlig promenad utan inslag av vilda djur.
Nu ska jag jobba lite och få undan det som ligger.
Jag är såååå glad för resan!  Yiiippppppiiiiiiiiii!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wohoo, inte långt kvar till 10 december heller.

Längtar tills ni kommer =D

2009-10-26 @ 11:16:04
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Inga har kommenterat att jag växte upp i fel årtionde. Att den musiken var ny när hon var 16 år =P

2009-11-04 @ 14:52:33
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0